Interwencje kryzysowe dla ofiar przemocy psychicznej

Miałam dzisiaj spotkanie z koleżankami. Doszło do tego całkiem niespodziewanie, można by rzec, że całkiem spontanicznie. Z założenia miało być to dla mnie miłe, radosne oraz odstresowujące spotkanie, w rzeczywistości kolejny raz uświadomiłam sobie jak niezwykle jest mi potrzebna psychoterapia w krakowie. Zamiast bowiem śmiać się i żartować, właściwie mimochodem oraz zupełnie podświadomie zeszłam w rozmowie na tematy kłopotów, z jakimi borykam się w swoim związku.

Opowiedziałam trochę na temat problemów w swoim związku i trudnej relacji z partnerem. Dwie dziewczyny pracują w ośrodku pomocy społecznej, szybko więc podchwyciły temat.

Praca z ofiarami przemocy psychicznej i fizycznej jest dla nich chlebem powszednim, szybko postawiły zatem trafną diagnozę dotyczącą mojego stanu i tego, co dzieje się z moją rodziną. Słuchałam uważnie tego, co mówiły, nie mniej jednak cały czas dystansowałam się od tego. Zresztą, to podobno również typowe, iż wypieram swój problem. Próbuję go wszelkimi sposobami zagłuszyć, przekonując siebie, że w praktyce jest to tylko mój wymysł, a nie realny kłopot, z którym w końcu trzeba się zmierzyć.

Z niezrozumiałych mi przyczyn nie potrafię myśleć trzeźwo, trzymam się kurczowo swojego męża, mając złudną nadzieję, że się zmieni, iż zrozumie jak bardzo mnie rani. Rozum podpowiada, że będzie tylko gorzej, jednak nadzieja, jak to nadzieja – umiera ostatnia.

Strasznie się boję, że dotrze do mnie to, co w praktyce wiem już od jakiegoś czasu, a mianowicie namacalnie otrzymam dowód na to, że tkwię w toksycznym, obezwładniającym oraz wyniszczającym mnie związku.

Oddałabym wszystko za to, abyśmy potrafili ze sobą dobrze i spokojnie żyć.

Jestem sparaliżowana na samą myśl, iż to, w czym tkwię jest w rzeczywistości iluzją oraz kompletnym złudzeniem.

If you have any type of inquiries regarding where and ways to use opoczynska-morasiewicz.pl, you can contact us at our own web-page.

Leave a Reply

