Interwencja kryzysowa w pomocy ofiarom przemocy

Spotkałam się dzisiaj z koleżankami.

psychoterapia kraków Doszło do tego zupełnie niespodziewanie, rzec by można, że całkowicie spontanicznie. Z założenia miało to być dla mnie przyjemne, wesołe oraz odstresowujące spotkanie, w rzeczywistości kolejny raz uświadomiłam sobie jak bardzo potrzebna jest mi psychoterapia Kraków (więcej tutaj: http://opoczynska-morasiewicz.pl/oferta/diagnostyka-i-terapia/). Zamiast bowiem śmiać się oraz żartować, praktycznie mimochodem oraz zupełnie nieświadomie zeszłam w rozmowie na tematy problemów, z jakimi borykam się w swoim związku.

Panicznie boję się, iż dotrze do mnie to, co w praktyce wiem już od jakiegoś okresu, a mianowicie namacalnie dostanę dowód na to, że tkwię w toksycznym, obezwładniającym oraz wyniszczającym mnie związku.

Opowiedziałam trochę na temat kłopotów w swoim związku z drugą połową oraz trudnej relacji z partnerem. Dwie dziewczyny są zatrudnione w ośrodku pomocy społecznej, szybko zatem podchwyciły temat. Praca z ofiarami przemocy psychicznej oraz fizycznej jest dla nich codziennością, szybko postawiły więc trafną diagnozę dotyczącą mojego stanu oraz tego, co dzieje się z moją rodziną. Słuchałam uważnie tego, co mówiły, nie mniej jednak cały czas dystansowałam się od tego. Zresztą, to ponoć również typowe, iż wypieram swój problem. Próbuję go wszelkimi sposobami zagłuszyć, wmawiając sobie, że w rzeczywistości jest to tylko mój wymysł, a nie realny kłopot, z którym w końcu trzeba się zmierzyć.

Leave a Reply

