Jak wyeliminować stres

Chciałam choć na chwilę uwolnić się od swojego bagażu emocji i odwrócić swoją uwagę od problemów, z którymi zmagam się na co dzień. Psychiatra z krakowa uzmysłowił mi, że to nie rozwiązuje mojego problemu oraz nie poprawia na dłuższą metę mojego samopoczucia, więc jest niecelowe. Jak stwierdził, przez takie działania pogłębiam tylko swój problem, w efekcie czego czułam się jeszcze bardziej zestresowana.

psychiatra w krakowie Nie pomagają również ucieczki w fantazje, marzenia, bądź też w samoobwinianie i złoszczenie się na samą siebie.

Do tej pory inaczej radziłam sobie ze stresem, a co jak co, ale akurat stresu w moim codziennym życiu mam aż nadmiar. Zazwyczaj zajadałam go słodyczami (jak to zwykle w zwyczaju mają kobiety), sporadycznie wyciszałam się paroma kieliszkami wina.

Najlepiej dla mnie byłoby, gdybym nauczyła się przewartościowywać trudną dla mnie sytuację, której doświadczam i gdybym próbowała bez względu na wszystko znaleźć w niej pozytywne oraz dobre strony.

Leave a Reply

